Registracija skrydžiui internetu

pagal | 2014-04-25

Nuo 2014 m. balandžio 7 d. pasikeitė ryanair registracijos skrydžiui internetu (online check-in) taisyklės. Iki šios dienos ryanair skrydžiui galima buvo registruotis internetu ne ansčiau 14 d. iki išvykimo. Nuo balandžio liko tik 7 d. Tačiau ryanair politika uždirbti papildomai iš net mažų paslaugų pasireiškė ir čia – atsirado nauja galimybė registruotis skrydžiui (online check-in) net prieš 30 d. iki išvykimo. Tam reikia užsisakyti konkrečią vietą lėktuve.

Vietos užsakymas

Vietos lėktuve užsakymas yra mokamas, šiuo metu patogesnė vieta (pvz.prie avarinio išėjimo) su daugiau vietos keleivio kojoms kainuoja 10 EUR, įprastinė – 5 EUR. Kuo ankstesnė registracija skrydžiui ypač aktuali keleiviams, turintiems aviabilietus skrydžiui į dvi puses. Atlikus registraciją skrydžiui į priekį prieš 7 d. iki išvykimo, atgaliniam skrydžiui registracija dar negalima (jeigu iki jo likę dar pvz. 17 d.), todėl keleivis turės rūpintis įlaipinimo talono atsispausdinimu jau būdamas svečioje šalyje, kas kartais būna pakankamai komplikuota.

Lėktuvų bilietai pigiau

191 komentaras

  1. Edita

    jūs neatsakėte į mano klausimą, kodėl registruojant vaikus, neleidžia pasirinkti jų gimimo datų?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      O kiek vaikams metų ir kokį statusą jiems parinkote rezervuojant (suaugęs, vaikas ar paauglys)?

      Atsakyti
  2. Edita

    Sveiki, Žilvinai. Jau kalbėjome apie tai, kad man nebuvo suteikta rodoma nuolaida sėdimoms vietoms. Negana to, kai jas nusipirkau, man už jas buvo nuskaičiuota dvigubai.!!! Kreipiausi į Ryanair, man pinigus grąžino, tačiau iškilo kita problema. Jau šeštadienį skrendame iš Varšuvos į Tenerife – keturi asmenys, du vaikai ir du suaugę. Suaugusiųjų registracija galima, o vaikams neleidžia pasirinkti gimimo datų. Perskaičiau labai daug užklausų dėl šios problemos. Pirkau bilietus per Ryanair.com. Kodėl neleidžia registruoti vaikų? Kaip suprantu čia yra piktybiškai daroma. Susisiekti telefonu su būstine neįmanoma. Šiandien laukiau dvi valandas ir mano skambutį tiesiog atmetė. Darau išvadą, kad tai jūsų įmonės tyčiniai veiksmai, kad perkant pigius bilietus, tektų patirti labai daug papildomų sąnaudų, laiko, nervų ir.t.t. Prašau jūsų šią mano problemą išspręsti, nes mano kantrybė baigėsi ir dėl piktybinių veiksmų ketinu jūsų kompaniją paduoti į teismą. Ačiū

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Edita,

      ryanairbilietai.lt yra privačiam asmeniui priklausantis tinklalapis, kuriame aprašomi ir komentuojami ryanair aviakompanijos veiksmai, maršrutai, bagažas ir pan., todėl paduoti į teismą rynair kompaniją jūs turite teisę, tai niekaip nesusiję su ryanairbilietai.lt

      Atsakyti
    2. Zilvinas Kaziliunas

      Pritariu,banditai,pirkau is rianair biolieta,ir gavau bilieta dar is eskay.dk.atskaiciavo abus,ir Rianair ir eskay.dk,paskambinau rianair,pasakiau situacija ,padejo rageli,neva taip nebuna……. TAI SKRENDU SU DU BILIETAIS

      Atsakyti
  3. Edita

    laba diena, Zilvinai,

    vel sugriztu prie to paties klausimo. Savo paskyroje matau sedimu vietu kainas su nuolaida. Imetus jas i pirkiniu krepseli, matau jas su nuolaida, taciau, kai paspaudziu moketi, man nuolaidos vis tiek nepritaike. Kai buvau susisiekus su ryanair on’line specialiste, mane patikino, kad man nuolaida, t.y. seimyniniams bilietams, mano skrydziui , nuolaida bus taikoma nuo spalio 1 dienos. Prisijungiau spalio 1 diena 00.20 val. Nuolaida man taip ir nepritaikyta. Padariau print screenus kiekvieno savo zingsnio. Turiu visus irodymus, kad mane kaip vartotoja apgaudineja. Prasau man duoti konkretu ir patikima atsakyma, kodel ekrane matoma ir siuloma nuolaida man nera takoma. aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Edita,
      atsakymus į jūsų klausymus jums gali duoti tik pats ryanair. Iš to, ką rašote, panašu kad tai tiesiog programavimo klaida, kurios jie nesusitvarko, persiųskit ekrano nuotraukas jiems, kad suprastų, ką reikia ištaisyti.

      Atsakyti
  4. Edita

    Dabar susisiekiau online su Raynair konsultante. Ji į mano klausimą atsakė, kad nuolaida šeimoms bus taikoma nuo spalio mėnesio, nors mano paskyroje apie tai niekur neparašyta ir parašyta, kad jau dabar galiu įsigyti vietas su nuolaida. Nu kažkoks nesusipratimas. Jaučiu reikia žurnalistų apie tai užklausti, gal man atsakys kame čia problema

    Atsakyti
  5. Edita

    Ačiū, Žilvinai, smagu su jumis bendrauti, bet aš vistiek negavau atsakymo, kodėl savo paskyroje matau sėdimų kainų nuolaidas tam tikrose eilėse, jas užsisakau, puslapio apačioje man suskaičiuoja visų vietų kainas su nuolaida, bet kai viskas sukrenta į krepšelį ir jau reikia mokėti kaina persiskaičiuoja į pradinę, be šiuo metu suteikiamos nuolaidos. Tai gal man tada kokią parą neprisijungti prie paskyros ir bandyti vėliau?? Jūs gi žinote visas gudrybes

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Nėra už ką. Jokių gudrybių nėra, gali būti programavimo klaidos, kažkur atvaizduojama neteisingai, galutinė kaina dėl to vistiek nepakis.

      Atsakyti
  6. Edita

    čia panašu kaip su bilietais, kuo daugiau kartų prisijungi prie savo paskyros ir ieškai pigesnių bilietų, tuo su kiekvienu sekančiu prisijungimu kaina kyla….

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      bilietų kainos kyla dėl to, kad reise būna 20-30 skirtingų kainų klasių ir išpirkus pigesnes, lieka brangesnės, todėl kainos ir kinta, beje, jos gali ir nukristi, jeigu kažkas atšaukia rezervacijas.

      Atsakyti
  7. Edita

    Ačiū už atsakymus, bet dabar pastebėjau, kad nors yra nurodoma kaina su nuolaida, man jos nepritaiko. Ką tokiu atveju daryti?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sistemos nepakeisit ir neapeisit, pateiktos galutinės kainos nepakoreguosit.

      Atsakyti
  8. Edita

    Laba diena. Įsigijau 4 bilietus skrydžiui į Tenerifę iš Varšuvos. Vakar prisijungiau ir norėjau nusipirkti vietas lėktuve. Pasirinkau vietas (jų kaina 377 zlotai), o kol suvedinėjau savo mokėjimo kortelės duomenis, man išmetė pranešimą, kad mano laikas baigėsi. Prisijungiau antrą kartą, rezervavau vietas (377 zlotai) ir po kelių minučių mane vėl išmetė iš tinklapio. Prisijungiau trečią kartą, vėl rezervavau vietas, tačiau jau tada vietų kaina nepasikeitė, bet kai sumečiau jas į pirkinių krepšelį, galutinę kainą man nurodė jau 464 zlotai???. Aš pasirenku vietas pagal kainas, tačiau rezultatas gaunasi visiškai kitoks, daug brangesnis. Kodėl taip atsitiko ir kai man įsigyti vietas už tinklapyje nurodytas kainas. Laukiu labai skubaus atsakymo. Ačiū

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Edita,
      vietų lėktuve paslaugos kaina yra fiksuota, ji nekinta dėl jokių veiksnių, todėl panašu, kad rezervuojant jūs pasirinkote dar kažkokią paslaugą nenorėdama, atidžiai žiūrėkite rezervuojant paslaugą, kas dar siūloma ir ar nėra tai automatiškai pridėta jums (tokiu atveju reikia atsisakyti nereikalingos paslaugos).

      Atsakyti
      1. Edita

        tai kad nieko nėra pasirinkta. Kodėl pirmus 2 kartus buvo 377 zlotai, o jau per trečią prisijungimą kaina pakilo iki 464 zlotu??

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          negali atsakyti nematydamas proceso, atlikit viską iš naujo ir atidžiai stebėkite, ar nieko papildomai neprideda sistema, daugiau nelabai ką nematydamas galiu patarti.

          Atsakyti
          1. Edita

            viską pažiūrėjau, nieko papildomai nėra pridėta. Būtent rašo, kad užsakytos 8 vietos ir jų kaina 464.

          2. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

            tuomet nieko ir nepadarysit, mažesnės negrąžinsit.

  9. Romanas

    Sveiki,

    Niekaip negaliu susirasti savo rezervacijos kodo siam skrydziui Ryanair FR 2746 LGW 17.35 2016 09 30
    Is anskto dekoju uz atsakyma!

    Atsakyti
  10. Evelina

    Sveiki. Registruojantis skrydžiui, nėra reikiamų gimimo metų. Negalime užregistruoti vaikų. Pirkome bilietus iš Angliško ryanair ir yra tik iki 2000 metų. O mums reikia 2002 ir 2004. Kaip užregistruoti juos?

    Atsakyti
  11. Ruta

    Laba diena. Darydama check in padariau klaidą įrašant gimimo datą, vietoj 07 mėn. Įrašiau 08 mėn. Kaip tai ištaisyti, jei turėsiu problemų išskrendant. Ačiū

    Atsakyti
  12. agne

    Sveiki,
    Padariau check in. Pamaciau, kad vietos 33eileje. Ar galima dar pakeist vietas primokant papildoma mokesti? Kokia kaina?

    Reikia skubaus atsakymo.

    Atsakyti
  13. Mireta

    Sveiki, pirma kartą darydama check-in visai šeimai per ryanair programėlę per savo kvailuma visus savo duomenis užrašiau ant mamos vardo tačiau per naujo check-in jos vardu nebegaliu padaryti. Labai prašau padėkit, ar tai labai didelė klaida? Kur reikėtu kreiptis? Gal vis gi oro uoste neprikibtų jei būtų paaiškinta ši klaida?

    Atsakyti
  14. Jolanta

    Sveiki,
    Birzelio 14 d tyriu skristi is sevilijos i briuseli ir is ten i vilniu. Taigi viso 2 skrydziai ir du bilietai. Cia per ryanair. Su pirmuoju viskas tvarkoj. Leido padaryti chek in. O kai meginau su antruoju tai tik suvedziau asmens duomenis na gimimo data asmens dok nr ir pan ir kai paspaudziau mygtuka toliau nieko nebevyko. Gal galit padet. Nes nesuprantu kas cia yra. Juk abu bilietai tos pacios dienos. Iki skrydzio like 7 d. Is anksto aciu 🙂

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Jolanta,
      paprasčiausiai sisteminė klaida. Pabandykite pasidaryti registraciją antram skrydžiui kitoje naršyklėje, negu naudojote pirmajam.

      Atsakyti
  15. Birute

    Sveiki, pirkau bilietus, bet negavau email patvirtinimo. Rezervacijos nr rodo, kada uzsakiau bilietus. Pinigai rezervuoti, matau el.bankininkystekje. Ka daryt siuo atveju?
    Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Birute,
      prisijunkite prie rezervacijos ir patikrinkite, gal blogai el.paštą nurodėte. Galite prisijungti ryanair.com įvesdama rez.kodą ir paskutinius 4 kortelės skaičius.

      Atsakyti
  16. jolanta

    labas vakaras, ar butina atsispausdinti lektuvo bilieta? galbut uztenka ilaipinimo paso barkodo telefone? eina kalba apie Vilniaus aerouosta.( ryanair)

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Jolanta,
      taip, užtenka turėti įlaipinimo taloną telefone, nebūtina spausdintis tokiu atveju.

      Atsakyti
  17. alla

    nusipirkau bilieta i viena puse.madridas vilnius.ryanair business plus.atsiunte i pasta registracijos nr.ar registracijos metu man duos bilieta oro uoste?ir ar reikes papildomai moketi?aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Ala,
      jeigu rezervuojant rinkotės paslaugą nemokama registracija oro uoste, tada taip, ji bus nemokama, jeigu ne – geriau užsiregistruokite internetu iš anksto, štai ką rašo apie tai ryanair:

      Your Business Plus fare includes all of these great services:

      A bigger, 20kg checked bag
      FREE airport check-in
      Premium Seat (subject to seat availability)
      Priority Boarding*
      airport FastTrack security service (at participating airports)
      SMS flight details
      Flexibility on ticket changes
      These services must be selected at the time of booking in order to include them free of charge. If added after booking they are charged at the prices detailed in the Table of Fees.



      Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          Sveiki,
          taip, jeigu pasirinkote šią opciją užsakant, čia taip parašyta.

          Atsakyti
  18. Karolina

    Sveiki, pirma karta skrisiu lektuvu todel nieko nezinau, pirkausi bilietus is ryan air, du i prieki ir du atgal. Mano skrydis birzelio gale, tad noreciau paklausti, kada galiu tiketis gauti bilietus i pasta ?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Karolina,
      bilietai nesiunčiami, jūs jau turėjote gauti skrydžių patvirtinimus, o įlaipinimo talonus jums reikės atsispausdinti pasidarius registraciją į skrydį (nemokamai ne anksčiau 7 d. iki išvykimo), tai ir bus dokumentai, su kuriais galėsite vykti į oro uostą.

      Atsakyti
  19. DALE

    Laba diena,

    Pirmą kartą perku bilietus tiesiogiai per ryanairą,šiandien iš ryto registravausi skrydžiui balandzio 07d.,bet visa diena praėjo o bilietu negavau ,kiek reiktų laukti ,ar gali būti ,kad kažko dar nepadariau ir gal būt neužsiregistravau.Ar galiu pabandyti registruotis dar kartą?Ką patartumete daryti ,kaip sužinoti.

    Ačiū

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Dale,
      pabandykite registruotis dar kartą, jeigu registracija sėkmingą, įlaipinimo talonus turite gauti 10 min. bėgyje.

      Atsakyti
  20. Agnė Balčiūnaitė

    Laba diena,
    Skrendame ir užsisakinėjame pirmą kartą, todėl daug ko nežinome. Pasirinkome skrydį su Raynair. Užsisakėme bilietus per Kilti.lt į abi puses maršrutu Vilnius-Liverpulis-Vilnius. Užsiregistravome. Atsiuntė bilietą (Boarding Pass) tik pirmyn. O bilietą grįžimui atgal atsiuntė vėliau (kaip ir rašė). Atsispausdinome Anglijoje, bet pamatėme, kad jis tuščias (be vardo, pavardės, laiko ir t.t.). Jį atsispausdinome 2015-12-31. Atgal skrendame 2016-01-03 6.40. Norėjome užsiregistruoti dar kartą, bet Kilti.lt serveris neatsidaro. Nuo vakar vakaro bandome atidaryti Kilti.lt. Patarkite. Padėkite. Ačiū.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Agne,
      kilti.lt galbūt nedirbo šventiniu laikotarpiu, o jų atsiųstame „boarding pass” galėjo trūkti informacijos, bet jeigu buvo brūkšninis kodas, tuomet viskas gerai.

      Atsakyti
  21. Rasa

    Prašau padėti kaip nusipirkti papildomą registruojama maža iki 15 kg bagažą. Niekaip svetainėje nerandu kaip tai padaryti, nes suvedus numerį Fr 2619 2015-12-20 neranda jokios informacijos.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Rasa,
      jums reikia prisijungti su savo rezervacijos duomenimis per „manage trip” ir pasirinkti „add baggage”

      Atsakyti
  22. Erika

    Sveiki, negaliu padaryti chekino, raso kad not found, skrendu jau 27d.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Erika,
      jeigu not found, tai rezervacijos nėra, arba klaidingus duomenis vedate. Jeigu pinigai nuskaičiuoti nuo jūsų sąskaitos, tuomet kažkur neteisingai vedate duomenis, jeigu ne- rezervacijos nėra.

      Atsakyti
  23. Dina

    Sveiki. As uzsakiau Ryanair internetu bileta,apmokejau. Netyciai istriniau patvirtinimo numeri. Ka daryt,kur kreiptis?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Dina,
      ryanair.com spauskite „Manage trip” (viršuje, beveik per vidurį), pasirinkite „Flight details” ir čia galėsite prisijungti prie rezervacijos be rezervacojos kodo, o prisijungus pamatysite visą informaciją apie savo pirkinį.

      Atsakyti
  24. Valentina

    Sveiki , jeigu perki bilietus per lektuvubilietai.lt ar reikia check’-ino?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Valentina,
      kiek žinau, jie padaro „check-in” patys ir atsiunčia įlaipinimo talonus, bet apie tai turi būti parašyta jų apmokėjimo patvirtinime.

      Atsakyti
  25. gerda

    Sveiki pirko bilietus draugai i abi puses chek in pasidare i viena puse atgaliniui paspaude check in later nenirejo mokamu vietu nes buvo iki atgalinio skrydzio daugiau negu 7 dienos o dabar poryt jau skrenda ir neduoda atgaliniam bilietui padaryti check in? Ka daryti

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Gerda,
      tikrai negali neduoti, bandykite dar kartą, o gal ten jau padaryta ir todėl duoda dabar tik atsispausdinti iš naujo įlaipinimo talonus?

      Atsakyti
  26. Vaiva

    Sveiki,

    atliekant registraciją skrydžiui, suvedant keleivio (vaikui 13 m.) duomenis neleidžia įvesti reikiamų gimimo metų. Gal užsakant buvo pažymėta, kad suaugęs? – nepamenu. Kaip užsiregistruoti tokiu atveju?

    Atsakyti
  27. Indrė

    Sveiki,
    Ar viskas gerai, jeigu boarding pass’ai yra lietuvių kalba?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Indre,
      taip, viskas gerai, ryanair išsivertęs puslapį į lietuvių kalbą.

      Atsakyti
  28. Dalius

    Sveiki,
    kaip padaryti check-in į vieną pusę kai yra rezervacijos numeris skrydžiui į abi puses ir iš karto rodo skrydį į abi puses? (nerandu/nesuprantu kaip pasirinkti tik išvykstamąjį skrydį 🙁

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Daliau,
      sistema pirmiausia parodo skrydį į vieną pusę, jį pasirinkus, pateikia atgalinį, į kurį galite paspausti „check-in later” ir nesiregistruoti.

      Atsakyti
  29. Silvija

    Sveiki,
    jei užsiregistruoju skrydį telefonu per Ryanair app, užtenka prieš skrydį parodyti duomenis telefone ar būtina turėti atspausdintus bilietus? ir ar ta programėlė prieš skrydį, norint parodyti savo bilietą, reikia interneto prieigos? ačiū už informaciją

    Atsakyti
      1. Silvija

        Norėčiau paklausti, jei nepavyksta parsisiųsti boarding pass. ką reikėtų daryti?

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          Sveiki Silvija,

          Boarding pass’o ir nereikia siųstis, jį tiesiog atsispausdinkite ir turėkite su savimi oro uoste.

          Atsakyti
          1. Silvija

            bet jei padariau check in telefone per app, ryanair app’se yra skiltis boarding pass ir ten yra mano bilietas. man užteks tą bilietą parodyti prieš skrydį ar vistiek reikia atsispausdinti? nes man nepavyksta iš to app išssisaugoti boarding pass.

          2. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

            jeigu yra app’se, tuomet to užtenka.

  30. Lina

    Sveiki!Ar galiu daryti chec in tik atgaliniams bilietams pirkdama vietas,o i prieki tiesiog nepirkti vietu ir registruotis pries 7,6 ar kt dienas…Keliausime 14 dienu,todel nezinau kokia situacija bus su interneu ir atsispausdinimu…Aciu!

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Lina,
      taip, galite į priekį registruotas prieš 7 d. nemokamai, o atgaliniam pasirinkti mokamą registraciją.

      Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Jurgita,
      jums reikia užsiregistruoti skrydžiui ryanair.com ir parsisiųsti įlaipinimo talonus.

      Atsakyti
  31. Jurate Laurinaviciute

    Sveiki,

    Norejau pasiteirauti, esu nusipirkusi bilietus Londonas-Vilnius-Londonas, rezervacijos metu nurodziau paso duomenis. Taciau Lietuvoje pakeiciau pasa (baigesi galiojimas) ir on-line isicekinau i atgalini skrydi. Cekinantis buvo pastaba, kad pakeitus dokumentu, kurie nurodyti rezervacijos metu, duomenis, reikia apie tai pranesti „call-centre”pries skrydi.

    Taciau paieskojusi Ryanair puslapyje, tuo klausimu jokios informacijos nerandu.

    Is anksto dekoju uz patarima

    Atsakyti
  32. Agne

    Sveiki,turiu beda.Tevas uzsake bilietus man ir vaikams pirmyn ir atgal Bremenas – Vilnius.Skrydis liepos 31d.,bet pasikeite aplinkybes.Nebegalime skristi.Ka tokiu atveju daryti?kaip elgtis?ar galime atsisakyti blietu,nepatirdami nuostoliu?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Agne,
      jeigu nėra pirktas draudimas bilietams, tuomet jie visiškai negrąžinami, pinigų atgauti negalite.

      Atsakyti
  33. Donatas

    Sveiki,
    Turiu bietus plancetiniame kompiuterije pdf formatu, nerandu kur juos atsispauzdit, ar tinka toks variantas? Ar galima bilietus atsispuzdint oro uoste? Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Donatai,
      oro uoste spausdinimas kainuos 70 €, nepatarčiau, o ar tiks planšetiniam – garantuoti negaliu, geriausi būtų visgi rasti printerį ir atsispausdinti prieš atvykstant į oro uostą.

      Atsakyti
  34. Lina

    Sveiki,

    2015.01.04 įsigijau 4 lėktuvo bilietus internetu (2 suaugusieji, 1 paauglys 14metų ir 1 vaikas 7metų) į Londoną ir atgal.

    Išskrendam 2015.06.12, grįžtam 2015.06.16. 2015.06.08 norėjau užregistruoti bilietus internetu (bent į vieną pusę), nes atgal dar per anksti (likę daugiau kaip 7d.). Tačiau registracijos man nepatvirtino dėl vaiko (7metų). Iššoko lentelė apie kažkokius papildomus mokesčius vaikui. Tik juos sumokėjus, galėsiu tęsti registraciją. Apie kokius mokesčius eina kalba? Kur ir kam turiu juos sumokėti, kad baigčiau registraciją?

    Ačiū!

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Lina,
      iki šiol jokių panašių mokesčių nėra buvę, ar vaikui, ar suaugusiam, registracija likus mažiau 7 d. iki skrydžio yra nemokama, tiesiog pabandykite iš naujo, gal jūs pasirinkote papildomų paslaugų netyčia, pvz. draudimą ar pan.?

      Atsakyti
  35. Liudmila

    Sveiki.
    Avykau i LT, kaip tik atejo laikas keisti pasa, ir dabar nezinau kaip padaryti check in su naujais duomenimis nes mano abu biletai pirmyn – atgal turi ta pati uzsakymo nr ir yra issaugoti seno paso duomenys. Ar galiu kazkaip pakeisti savo paso duomenys darant check in atgaliniam skrydziui? Aciu.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Liudmila,

      dabar duomenis galite pasikeisti tik telefonu:
      + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  36. Martyna

    Sveiki! Yra nupirkti trys bilietai kartu, ir nežadame pirkti vietų. Kaip manote, kokia tikimybė, jog bus priskirtos vietos šalia? Ačiū už nuomonę!

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Martyna,
      jeigu yra galimybė, tikrai pasodina šalia, bet garantuoti to tikrai negalima.

      Atsakyti
  37. sonata

    laba diena ,skrendam i londona vasario 4 d,bet niekaip nepavyksta atsispausdinti bilietu ,nes raso ,kad atgaliniam bilietui per anksti,nes gryztam vasario 10d.o atsispausdint tik i prieki bilieta nepavyksta.kaip tai padaryti?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Sonata,
      palaukit 3 vasario ir galėsite užsiregistruoti skrydžiui ir į priekį, ir atgal, tada galėsite atsispausdinti abu įlaipinimo kuponus (nemokama registracija skrydžiui galima ne anksčiau 7 d. iki skrydžio).

      Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          galima, tuomet reikia pasirinkti mygtuką, kuris pažymi, kad registruositės atgaliniam skrydžiui vėliau.

          Atsakyti
  38. Ingrida

    Laba diena, norejau suzinot. Kai cekinau bilietus,man uzsicekino bilietai i prieki ir atgal su ivestais duomenimis. Bet grize i Lietuva, man ir dukrai reikejo keistis pasus,tai pasikeite duomenys. Kaip galeciau juos pakeist? Ir ar imanoma? Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Ingrida,
      taip, įmanoma, bet tik telefonu: + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  39. Doreta

    Laba diena noriu paklausti,ar galima pakeisti atgalinio skrydzio data,nes pirminis skrydis mums neisejo tai noretume nukelti data nors atgaliniui skrydziui.Aciu

    Atsakyti
  40. ingrida

    Laba diena,norejau pasiteirauti,bilietus i anglija mums nupirko is ten,o dabar mes norim juos atsispauzdint,o neduoda,skrydis gruodzio 26d.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Ingrida,
      dar anksti registruotis skrydžiui, nemokamai tai gaklima padaryti ne anksčiau 7 d. iki reiso.

      Atsakyti
  41. Darius

    sveiki noriu paklausti atspauzdinau bileta kuris lietuviu kalba ir usisakiau vieta pagal save 33A norejau dar usisakiti ir pirmini ilaipinima bet niekur neradau bet ant bileto raso tai * PRIORITY Q

    Rear Door ar tai reiskia jog ilipsiu anksciau ar ne

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Dariau,
      jeigu įsigiojote konkrečią mokamą vietą lėktuve, tuomet automatiškai gavote ir pirmenybę įlaipinimui.

      Atsakyti
  42. Ona

    Sveiki,
    Nusipirkau bilietus. Viską sumokėjau, banke yra rodoma rezervuota suma už skrydį, tačiau iš karto, po keletos minučių atėjo laiškas iš ryanair, kad apmokėjimas nepavyko ir registracija atšaukta, o pinigai jau kažkur „kabo”. Ką daryt ?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Ona,
      taip išeina, kad ryanair nuims rezervaciją sumos, bet kad tiksliai išsiaiškinti situaciją, reikia būtinai su jais susisiekti telefonu: + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  43. Natalija

    Laba diena, pirkau bilietus dviems paaugliams. Darant Check-in pastebėjau kad vienos keleivės pavardėje trūksta dvejų raidžių vietoje –tyte įrašyta –te. Parašiau laiškus į ryanair centrą bet kol kas jokio atsakymo negavau. Ar čia labai didelė klaida? Ačiū

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Natalija,
      čia nedidelė klaida, jeigu skrydis dar negreitai – palaukite atsakymo su patvirtinimu, kad klaida ištaisyta, jeigu greitai – susiekite su jais telefonu ir informuokite apie klaidą:
      + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  44. Darius

    Laba diena,

    Jei darome online check-in 5 asmenims, be vietos lektuve pirkimo, kaip ryanair priskiria jas? Ar bus taip, kad visus 5 ismetys po visa lektuva, ar yra galimybe, kad visi sedes vienas salia kito?
    Aciu uz atsakyma

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Dariau,
      čia jau kaip pasiseks, dažniausiai priskiria vietas šalia, bet jeigu 5 šalia nebus, gali kažką pasodinti ir visiškai kitur.

      Atsakyti
  45. Nijolė

    Laba diena,

    Noriu sužinoti ar galima rankiniame bagaže vežti konservuotų raudonų ikrų skardinę iki 100 gr.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Nijole,
      jeigu talpa iki 100 ml., tuomet galima.

      Atsakyti
  46. valerijus

    laba, kodel negaunu patvirtinimo rugsejo 1 pirkau bilieta is oslo ryge i kauna rugsejo 8 d ir nieko neatsiuncia pinigai rezerve tipo kaip nuskaiciuoti bus ka daryt?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Valeriajau,
      arba ryanair puslapyje klaida ir dėl to neatsiuntė, arba nurodėte klaidingą el.paštą, pabandykite tiesiog prisijungti prie rezervacijos:

      https://www.bookryanair.com/SkySales/Booking.aspx?culture=en-gb&lc=en-gb#ManageBooking

      Pasirinkite: Option 3, ten nereikia rez.kodo, tik skrydžio detalių ir nurodyto rezervuojant el.pašto.
      Jeigu prisijungsite ir statusas „Confirmed”, tuomet viskas tvarkoje, nesvarbu, kad neatsiuntė patvirtinimo.

      Atsakyti
      1. Keleivis

        Sveiki mano skrydis rugsejo 21d.i kauna iki siol negaunu patvirtinimo del skrydzio kad galeciau padaryti check in skrydis patvirtintas pinigai is saskaitos nuimti bandziau skambinti niekas neatsiliepia rasiau i el. pasta niekas neatraso kur dar galima kreiptis? Iki skrydzio liko tik 3 dienos ir nezinau ka daryti!!!???

        Atsakyti
    2. Nadezda

      Laba diena, norejau paklausti. Noriu uzsakyti bilietus is edinburgo i kauna lapkriocio menesi,bet raso kad skrydziu nera. Kada galima uzsakyti?

      Atsakyti
      1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

        Sveiki Nadezda,
        Skrydžiai nuimti, dėl to ir rašo taip, paskutinis skrydis – 25 spalio.

        Atsakyti
          1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

            Šiuo metu tai nėra nuspręsta, jeigu nuspręs vėl atnaujinti – pamatysite sistemoje.

  47. rasa

    Sveiki, issispausdinome ilipimo bilieta bet ant jo yra tik vienas barkodas. Ar reikia perspausdinti? Ant pirmo bilieto yra. Skrydis rytoj. Busiu dekinga uz skubia info.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Rasa,
      ant vieno įlaipinimo kupono ir turi būti vienas barkodas, viskas gerai.

      Atsakyti
  48. Danute Golub

    Ar galima rankiniame bagaze vezti kava, cukru, arbata

    Atsakyti
  49. Egle

    Laba diena,
    Pries atlikdama Check in pastebejau, kad perkant bilieta nurodziau bloga vaiko amziu. Sistema gimimo datos pataisyti neleidzia. Vaiko amzius nesiekia dvieju metu. Ar gali kilti problemu oro uoste?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Egle,
      Jeigu jūsų vaikas nturi dviejų metų, o jūs nurodėte daugiau, tuomet negavote priklausančios kūdikio nuolaidos, bet vaikas gavo atskirą sėdimą vietą, tik toks skirtumas.

      Atsakyti
      1. Egle

        Vaiko gimimo data irasyta 2014 balandis, o gimes 2013. Tiesiog check in metu neleidzia istaisyti sios datos. Kaip suprantu delto bedu neturetu kilti?

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          Ne, abiem atvejais jis dar neturi 2 metų, todėl traktuojamas kaip kūdikis, niekas dėl klaidos nesikeičia, todėl problemų neturėtų kilti.

          Atsakyti
  50. Edita

    Ar ilaipinant turi pirmenybe keleiviai,kurie sumokejo po 5sv uz vieta?Ar nekyla problemu,del sumoketos ir uzimtoz vietos?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Edita,
      jeigu sumokėjot už konkrečią vietą, pirmenybės dėl to negaunat, pirmenybę turi tik tie, kas išsiperka „priority boarding” , bet jūsų vietos tikrai niekas neužims, problemų nebus.

      Atsakyti
  51. Dovile

    Sveiki, pirkau bilietus is kauno i comiso ir atgal. Norejau paklausti jei nuspirkciau i prieki kitus bilietus ar atgal skritsti i comiso turimo bilietu nebutu problemu?

    Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Dovile,
      ne, nebūtų, bet geriau pranešti ryanair, kad į priekį atšauktų, tik gal geriau ne naujus pirkti, o pasikeisti esamų skrydžio datą.

      Atsakyti
      1. Dovile

        Sveiki, aciu uz atsakyma, o kaip man ryanair pranesti? labai sunku ju kontaktus rasti 🙁
        o mes jau turime naujus bilietus. Pigiau buvo naujus pirkti nei keistis.

        Dovile

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          Sveiki Dovile,
          praneškite telefonu: + 44 871 246 0002

          Atsakyti
          1. Dovile

            o ka daryti jei jie neatsiliepia? skambinau 3 kartus! gal yra koks kitas budas apie tai pranesti? gal koks elektroninis pastas?

  52. Aliona

    Sveiki ,
    Noriu pirkt bilietus skrist is UK i LT , ir atgal , problema tame , kad kai busiu LT reikes pavarde keisti , o bilietus noriu pirkt pirmyn ir atgal , ka man daryti su pavarde , ar reikes moketi del pavardes pakeitimo , ar reikes istuokos liudijimo ir jo vertimo ?
    Aciu 🙂

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Aliona,
      geriausias sprendimas – pirkite atskirus bilietus skirtingom pavardėm, dėl to kaina nepakils.

      Atsakyti
  53. Saule

    Tai check-in galima daryti be vietu pries 7 dienas? O uzsakius vietas mokamaspries 30 dienu? Aciu Jums uz atsakymus!

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Mokamas vietas galima užsakyti bet kada nuo 30 d. iki 4 val. iki skrydžio, o nemokamas – tik ne anksčiau 7 d., bet ne vėliau 4 val. iki skrydžio.

      Atsakyti
  54. Saule

    Ar galima uzsiskyti vietas lektuve darant check-in? Nes noreciau uzsiregistruoti ir atgslimiam skrydziui? Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Saule,
      taip, galima užsakyti vietas ir darant check-in, jeigu norėsite konkrečių vietų, paslauga bus mokama, jeigu sutiksite, kad ryanair automatu paskirtų vietą – nemokama.

      Atsakyti
  55. Saule

    Sveiki, per klaida uzsisakiau 2 bilietus tapacia data, ar imanoma susigrazinti pinigus uz viena nereikalinga bilieta? Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Saule,
      jeigu visiškai identiškos rezervacojos, tuomet taip, už vieną iš jų pinigus grąžins, bet reikia skambinti (aptarnavimas anglų kalba): + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  56. valentina

    Aciu Zilvinui uz informacija,del greit pasibaigiancio paso galiojimo ir del to neimanomo check ino,kuri mums labai padejo.Dekui.

    Atsakyti
  57. Jovita

    Sveiki. Noreciau paklausti, kaip galima butu atskirai padaryti check-in vaikui?Jo bilietas yra uzsakytas atskirai. Bet tuo paciu lektuvu skrenda abu tevai.Gal dabar galima rasyti vyresni vaiko amziu, , o po to pataisyti oro uoste? Kazkada taip dare drauge. Aciu.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Jovita,
      ne, tai nereikia daryti, jums reikia susiekti su ryanair, kad sujungtų rezervacijas ir tuomet leis padaryti check-in, tel.: + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  58. Birute

    Mielas Zilvinai ,
    Padariau ceck-inn ir viskas sekesi puikiai,bet kaip issispausdianau ryanair keliones pasus,pamaciau ,kad stovi kita tautybe/salis ,negu ,kad is tikruju esu .Bandziau skambinti ryanair ,bet niekas nekelia ragelio.Kiek man tai kainuotu tas pakeitimas ir kaip as geleciau susisiekti su kompanija.Aciu !

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Birute,
      Šiuo atveju gal net beveik nieko ir nereikia daryti, klaida maža, bet žinoma galite patikslinti pilietybę telefonu, tai nieko nekainuos.

      Atsakyti
    2. Erika

      sveiki, pirktas bilietas internetu Airijoj, ka daryt neleidzia vaikui padaryt check-info, siandien jo skrydis ir siandien suejo 16m. kai klausiau oro uoste sake galima.

      Atsakyti
      1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

        Sveiki Erika,
        jeigu jau 16 m., tai darykite registraciją dabar, ne vėliau 4 val. iki skrydžio, nes paskui internetu sistema nebeleis, reikės oro uoste mokėti 70 EUR.

        Atsakyti
  59. Raimonda

    Sveiki. Pirkau bilietus internetu skrydžiui iš Norvegijos į Rygą, bet po pirkimo į elektroninį pasta neateina patvirtinimas. Pinigai sąskaitoje nuskaičiuoti. Ar taip gali būti ir ką daryti toliau?

    Atsakyti
  60. Ramunė

    Laba diena,
    Ar būtina prisiregistravus skrydžiui atsispausdinti įlaipinimo bilietus, ar užteks išsaugotų išmaniajame telefone?
    P.s. iš principo nenoriu pirkti vietų lėktuve, o atgal registruojantis bus komplikuota atsispausdinti, nes jau ne Lietuvoje tai vyks.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Ramune,
      neužtenka išsisaugoti, raskite kur atsispausdinti, kitaip įlaipinimas bus mokamas.

      Atsakyti
      1. Ramunė

        Ačiū už operatyvų atsakymą.
        Tuomet dar turiu klausimą. Skrydis atgal yra 07.19 d. apie 14 val. Aš jau 12 d. galiu registruotis nuo bet kurios valandos ar tik nuo 14 val.?

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          Jūs galite registruoptis ne anksčiau 7 d., bet ne vėliau 4 val. iki reiso.

          Atsakyti
  61. Laura

    Sveiki, užsakinėdama bilietą Mamai Londonas-Vilnius iš įpročio parašiau pavardėje -iūtė o ne -ienė, ar dabar reikės mokėti 110 svarų? check-ino dar nedarėme, ji išskris penktadienį vakare, tai dar turiu laiko.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Laura,
      susiekite su ryanair atstovais, gal pavyks pakeisti nemokamai, bet nebūtinai, klaida gan didelė:
      + 44 871 246 0002

      Atsakyti
  62. jaroslavas

    AS uzsakiau biletus birzelio 9d kaunas-Bristol ir adgal, kolkas dar neateina i pasta check-in, per kiek laiko turi ateit ? ir ar dabar reikia uzsisakinet vetas? nes skrendu ne vienas?

    Atsakyti
  63. artas

    sveiki

    Kaip galima pataisyti pavardeje klaida, kai atliktas chekin. Kur ir kaip tai galima padaryti?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki,
      jeigu klaida nedidelė ir ne pavardės pradžioje, tuomet neverta kažko keisti, bet jeigu pradžioje, tuomet susiekite su ryanair:
      44 871 246 0002

      Atsakyti
  64. Kristina

    Skrendu su Ryanair, tai gal galit pagelbėt kur kreiptis, ko gero lietuviškai nieks nekalbės nebent rusiškai?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Kristina,
      nekalbės lietuviškai ir rusiškai, tik angliškai, štai kontaktai:
      +44 871 246 0002

      Atsakyti
  65. Kristina

    Sveiki, per happyfly užsakiau bilietus 06 03 į Vokietiją ir dar negavau bilietų, ką daryti, dar laukti?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Krsitina,

      UAB Happytravel veikla sustabdyta ir žiniasklaidoje paskelbta, kad jiems iškelta byla už sukčiavimą, todėl vienintelis šansas jums, susiekti su aviakompanija, su kuria planuojate skristi ir išsiaiškinti, ar bilietai rezervuoti ir ar viskas tvarkoje.

      Atsakyti
  66. erika

    sveiki,norejau pasiteirauti po kiek laiko gaunami bilietai,uzsakius juos internetu ryanair linijomis,mes turime skristi i norvegija birzelio 5 d. bet bilietu vis dar negauname…

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Erika,
      rezervacijos patvirtinimas gaunamas valandos bėgy po užsakymo, o kad gauti įlaipinimo kuponus, jums reikia registruotis skrydžiui ir juos atsispausdinti, nebent jūs užsakėte bilietus su registracijos paslauga, tuomet jums kuponai turi būti atsiūsti 7-6 d. prieš skrydį, negaliu nieko tiksliau pakomentuoti, nes nežinau, kur įsigijote bilietus.

      Atsakyti
      1. erika

        man vyras is norvegijos internetu uzsake tuos bilietus,patvirtinima gavomne tik kuponu dar ne,dekui uz informacija

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          Susiekite su ryanair tiesiogiai ir išsiaiškinkit, ar yra rezervacija:

          + 44 871 246 0002 – English speaking. Calls cost £0.10 per minute plus international calling rates and network extras.

          Atsakyti
  67. Doreta

    Sveiki,noriu paklausti,as su anukele liepos men. skrendu I lt.jos pilietybe Airijos,pavarde tokia pat kaip ir mano,ar nebus problemu,skrendant is airijos ir is lietuvos atgal.Gal butini mamos patvirtinti popieriai.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Doreta,
      reikia vieno iš tėvų sutikimo, kad ji keliautų su jumis, kreipkitės į notarus, jie žino procedūras.

      Atsakyti
  68. Marius

    Laba diena, norėjau pasiteirauti, ant ryanair bilieto, kurį nusipirkau, nebėra nurodymų apie svorį, gal jis neberibojamas? Ir dar ar galima neštis rankinį bagažą, papildomą bagažą ir dar atskirai tai ką nusipirkai dutty free į lėktuvą atskirai?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Mariau,
      apribojimai išlikę, rankinio bagažo galima 2 vnt., vienas didesnis iki 10 kg., kitas mažesnis su neribijamu svoriu. Ką pirksite duty free, turite susidėti į savo 2 vnt. turimo bagažo. Jeigu reikalingas registruojamas bagažas, jį reikia išsipirkti atskirai, kainos poriklauso nuo išperrkamo svorio – 15 ar 20 kg.

      Atsakyti
  69. Laima

    Laba diena,norejau pasiteirauti, Uzsakiau bilietus skrydziui is Manchesterio i Osla, skrydis 14.05.30, bet dar negavau bilietu patvirtinimo ir negaliu atsispausdinti. Neramu,nes liko 3 dienos iki skrydzio.
    Aciu

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Laima,

      sunku atsakyti, nes nežinau, kur įsigijote, patikslinkite, prašau.

      Atsakyti
      1. Laima

        Laba diena,norejau pasiteirauti, Uzsakiau bilietus skrydziui is Manchesterio i Osla, skrydis 14.05.30, bet dar negavau bilietu patvirtinimo ir negaliu atsispausdinti. Neramu,nes liko 3 dienos iki skrydzio.
        Aciu

        Gyvenu UK Manchesteryje, bilietus uzsakiau internetu oficialioje Ryanair svetaineje. Po uzsakymo patvirtinima gavau, bet check’nui negaunu. Kur kreiptis ar dar laukti? O gal po atnaujinimu ko nors nezinau? 🙂

        Atsakyti
        1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

          na tai ir išsisprendė problema …

          Atsakyti
  70. Gabija

    Laba diena,

    Norėčiau sužinoti, kaip gauti sąskaitą faktūrą įmonei, kai bilietas perkamas ryanair tinklalapyje?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Gabija,
      ryanair sąskaitų nesiunčia, tačiau apskaitai užtenka rezervacijos patvirtinimo su mokėta suma.

      Atsakyti
  71. Daiva

    Sveiki.Kaip man cekina padaryti i viena puse lt,nes lietuvoje pakeisiu pasa mazajai ir cekina darysiu is lt. i Airija,bet mano bilietai dabar yra nupirkti i abi puses.Jei as dabar cekinsiu i viena puse,neprapuls atgalinis gryzimas.Aciu uz info.

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Daiva,
      pasirinkite check-in į vieną pusę ir padarykite, atgalinis neprapuls, jeigu darysite jam check-in vėliau.

      Atsakyti
  72. elena

    as su anuke skrendu I Anglija turiu laikina globa nes tevai Anglijoj pazymoj parasyta globa skiriama kol tevai sugrys i Lietuvos Respublika ar tiks tokia pazyma

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveuiki Elena,
      tokia informaciją jums teiingiausiai suteiks notarai, pasikambinkite į bet kurį notarų biurą.

      Atsakyti
  73. Jurgita

    Sveiki, birželio 4 dieną skrendu iš Oslo į Lietuvą, paso galiojimas pasibaigia birželio 3 dieną, čekiną pasidariau, leido, bet ar mane praleis aereuoste? Turėsiu pažymą iš ambasados….tai daug abejonių? Ką daryti?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Jurgita,

      su tokiu pasu skristi neleis, reikia susitvarkyti ambasadoje bent laikiną kelionės dokumentą.

      Atsakyti
  74. Daiva

    Sveiki.As su vaikais skrendu birzelio 5d. i lt. dukros paso galiojimas baigiasi birzelio 29d.,ir neleidzia cekinti ivesti dukros galiojima paso datos.Ka man daryti?

    Atsakyti
    1. Zilvinas Įrašo autorius(-ė)

      Sveiki Daiva,
      jeigu keliaujat į Europos sąjungos šalį, dokumentas turi galioti tik kelionės metu, todėl keliaujant tikrai bėdų nebus, o registruojantis veskit ilgesnį galiojimą, tai nieko tokio.

      Atsakyti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *